Історія України
7-А клас
Урок узагальнення з теми: "Київська держава у ІІ половині ХІ - І половині ХІІІ ст."
1) Перегляньте відео:
2) Виконайте самостійну роботу в зошиті, власно обравши рівень.
І рівень: в завданні № 6 стор. 116 записати назви кожної пам'ятки.
ІІ рівень: в завданні № 6 стор. 116 записати назви кожної пам'ятки, в завданні № 7 на стор. 117 підписати літери і цифри.
ІІІ рівень: завдання № 1, 2, 3 стор. 115, в завданні № 7 на стор. 117 підписати літери і цифри.
ІV рівень: завдання № 8, 9, 10 стор. 117-118, завдання № 5 стор. 115.
Зробіть фото сторінки зошита з відповідями і надішліть на email: natachansereda@gmail.com.
3) Цікавинка! РЕП "Слово о полку Ігоревім" ТУТ
7-Б клас
1) Виконайте самостійну роботу в зошиті, власно обравши рівень.
І рівень: в завданні № 6 стор. 116 записати назви кожної пам'ятки.
ІІ рівень: в завданні № 6 стор. 116 записати назви кожної пам'ятки, в завданні № 7 на стор. 117 підписати літери і цифри.
ІІІ рівень: завдання № 1, 2, 3 стор. 115, в завданні № 7 на стор. 117 підписати літери і цифри.
ІV рівень: завдання № 8, 9, 10 стор. 117-118, завдання № 5 стор. 115.
Зробіть фото сторінки зошита з відповідями і надішліть на email: natachansereda@gmail.com.
2) Цікавинка! РЕП "Слово о полку Ігоревім" ТУТ
11 клас
Тема 2 "Стародавня історія України"
1) Опрацювати тему 2 "Стародавня історія України" програми ЗНО за посібником Панчука
2) Виконайте тест теми 1 ТУТ
зробіть фото або скріншот і надішліть на email: natachansereda@gmail.com.
зробіть фото або скріншот і надішліть на email: natachansereda@gmail.com.
3) Лекція 2 на платформі Ed-era
Тема 2 на Прометеус
Модуль 1 заняття 1-4 на Едугет
4) Відео-уроки пітона Каа:
Первісний лад
Кочові народи та грецькі колонії
5) Кімерійці, скіфи, сармати
Античні міста-держави
Первісний лад
Кочові народи та грецькі колонії
5) Кімерійці, скіфи, сармати
Античні міста-держави
Всесвітня історія
7-Б клас
Урок з теми: "Держави Середземномор'я в Середні віки. Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення Іспанського королівства"
1) Опрацювати параграф 19. Виписати в зошит з всесвітньої історії або Вікіпедії поняття: дож, маври, мавританський стиль архітектури, Кордовський халіфат, Альгамбра, конкіста, Реконкіста, кортеси, інквізиція, чомпі, жирні пополани, худі пополани, гвельфи, гібеліни.
2) Визначити походження назви (етимологію) італійських міст: Венеція, Генуя, Флоренція, скориставшись Вікіпедією або іншими ресурсами.
3) Випишіть причини та наслідки Реконкісти.
4) Виконайте письмово завдання під синім щитом на сторінці 137.
5) Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com.
6) За бажанням можете переглянути відео:
9-А клас
Урок з теми: "Економічне піднесення США. "Справедливий курс" Теодора Рузвельта. "Нова демократія" Томаса Вудро Вільсона"
1) Перегляньте відео:
США на початку ХХ ст.
2) Опрацюйте параграф 16, випишіть зміст реформ Т. Рузвельта та В. Вільсона, виділені поняття, буде тест.
2) Опрацюйте параграф 16, випишіть зміст реформ Т. Рузвельта та В. Вільсона, виділені поняття, буде тест.
3) Здобувачам освіти з високим рівнем навченості: виписати причини економічного піднесення США, причини появи антитрестовського законодавства, причини та наслідки експансіонізму.
4) Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар