Школа № 9 (дистанційна освіта)

Доброго ранку, шановні учні! Вітаю із продовженням дистанційного навчання, під час якого кожен може працювати у своєму темпі. Прошу вас записувати дати і теми уроків у власних зошитах під тими числами, під якими вони записані на даній сторінці. Всі виконані завдання і занотовані конспекти прошу пересилати у вигляді фото на електронну адресу natachansereda@gmail.com. Не забувайте підписували власне ім'я і клас. Якщо не має можливості зворотнього зв'язку, роботи будуть перевірені після завершення дистанційного навчання. Також ви маєте можливість знайти мене на Facebook під ніком Наталія Середи для консультацій і зворотнього зв'язку.

Увага!

Зараз ви можете пройти тести тільки у завданнях за 14 квітня, інші вже закриті. Тести за 14 квітня будуть відкритими до 24 квітня включно. Кожен має право на помилку. Не сподобався результат - пройди ще раз!

Тест-форми за попередні теми будуть розміщені у наступний вівторок.

Тим, хто тільки почав працювати: запишіть у зошити дати і теми з цієї сторінки, виконайте завдання і надішліть фото на ел. адресу вчителя.

Увага!

Шановні учні! Навчальний рік закінчується дистанційно. Прошу Вас сфотографувати виконані за час карантину в зошиті завдання і надіслати на ел. адресу natachansereda@gmail.com або на Вайбер за номером 0957001033. Не забудьте вказати клас, дату завдання і прізвище та ім'я.

Завдання учням за 26.05.2020

Історія України, 9 клас

Тема уроку: "Наш край в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст."

Ознайомтесь з матеріалом ТУТ і ТУТ
Прочитайте параграф 52 підручника Турченка

Історія України, 10 клас
Тема уроку: "Наш край в роки ІІ світової війни"

Перегляньте матеріал про наш край в роки ІІ світової війни ТУТ

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Східний світ у ХVІ-ХVІІІ ст. Індія та Персія"

Перегляньте відео:


Всесвітня історія, 9 клас

Узагальнення з теми: "Розвиток культури і повсякденне життя (друга половина ХІХ - початок ХХ ст."
"Зародження масової культури. Масове виробництво."
"Науково-технічна революція зламу ХІХ-ХХ ст."

1) Узагальніть знання з теми за змістом с.211-220 підручника Полянського
2) Перегляньте відео




Всесветный історія, 10 клас

Тема уроку: "Олімпійський рух. Розвиток кінематографу"

1) Перегляньте відео



Громадянська освіта, 10 клас

Узагальнення з теми: "Україна, Європа, світ"

Заповніть тест-форму, якщо не зробили це 12 травня,  ТУТ





Завдання учням за 19.05.2020

Історія України, 9 клас

Урок узагальнення з теми 7: "Культура України в другій половині XIX - на початку XX ст."

1) Перегляньте параграф 51 підручника Турченка
2) Перегляньте відео

3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 6325240

Історія України, 10 клас (2 уроки)
Тема уроку: "Звільнення України від нацистських військ"

1) Прочитайте параграф 35 підручника Пометун
2) Перегляньте відео

3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 2952875
Складний тест для бажаючих: код 7886022

Тема уроку: "Ціна війни. Культура в роки війни"

1) Прочитайте параграф 36 підручника Пометун
2) Перегляньте відео


Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Східний світ у ХVІ-ХVІІІ ст. Китай. Японія. Політика самоізоляції"

1) Прочитайте параграф 27 підручника Гісема
2) Перегляньте відео



3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 6767950

Всесвітня історія, 9 клас
Тема уроку: "Література та мистецтво"

1) Перегляньте презентацію "Течії модернізму" ТУТ
2) Прочитайте пункти 3-4 параграфа 23 підручника Полянського
3) Заповніть тест-форму ТУТ


Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період"

1) Прочитайте параграфи 25-26 підручника Полянського
2) Виконайте тест ТУТ, код доступу 295380


Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Повторення та узагальнення"


Виконайте тест ТУТ, код доступу 618908

Виконайте тест ТУТ, код доступу 538045



Завдання учням за 12.05.2020

Історія України, 9 клас (2 уроки)
Тема уроку: "Українське образотворче мистецтво та архітектура в ІІ половині ХІХ - на початку ХХ ст."

1) Перегляньте відео ТУТ або нижче

2) Прочитайте параграф 47 підручника Турченка
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Тема уроку: "Повсякденне життя в ІІ половині ХІХ - на початку ХХ ст."

1) Прочитайте параграф 49 підручника Турченка
2) Заповніть тест-форму ТУТ

Історія України, 10 клас

Тема уроку: "Рух опору та його течії в Україні"

1) Перегляньте відео ТУТ або нижче

2) Прочитайте параграф 34 підручника Пометун
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США"

1) Перегляньте відео ТУТ або нижче

2) Прочитайте параграф 25 підручника Гісема
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Освіта, наука, технічний прогрес в період "довгого" ХІХ ст."

1) Перегляньте відео ТУТ і ТУТ або нижче


2) Прочитайте пункти 1-2 параграфа 23 підручника Полянського
3) Заповніть тест-форму ТУТ


Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "Завершення Другої світової війни. Капітуляція Японії"

1) Перегляньте відео ТУТ або нижче

2) Прочитайте параграф 24 підручника Полянського
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Громадянська освіта, 10 клас (2 уроки)

Узагальнення з теми: "Україна, Європа, світ"

Заповніть тест-форму ТУТ

Практичне заняття "Як волонтерство змінює світ"

Узнай, як допомогти під час епідемії коронавірусу ТУТ
Підтримай тих, хто цього потребує!
Чек-лист "50 добрих справ" ТУТ


Завдання учням за 05.05.2020

Історія України, 9 клас
Тема уроку: "Література, театр, музика в ІІ половині ХІХ - на початку ХХ ст."

1) Перегляньте відео:


2) Прочитайте параграф 46 підручника Турченка
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Історія України, 10 клас (2 уроки)
Тема уроку: "Початок німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941-1942 рр."

1) Перегляньте відео:

2) Прочитайте параграф 32 підручника Пометун
3) Випишіть виділені дати і чотири зазначені нижче поняття:
Мобілізація - комплекс заходів, спрямованих на вічсіч ворогу.
Евакуація - вивезення матеріальних і людських ресурсів з території, яку може захопити ворог.
Тактика "випаленої землі" - знищення всього потенційно корисного ворогові, що не вдалося евакуювати.
Міста-герої: Київ (облога тривала 72 дні), Одеса (73 дні), Севастополь (250 днів).
- Якими були причини поразки Червоної Армії?
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 366676

Тема уроку: "Окупаційний режим"

1) Перегляньте відео

2) Прочитайте параграф 33 Пометун
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії"

1) Переглянути презентацію ТУТ
2) Прочитати параграф 24 підручника Гісема
3) Заповнити тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Міжнародні відносини"

1) Відео ТУТ
2) Параграф 22 підручника Полянського
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 956423
4) Запишіть інформацію з чотирьох малюнків нижче 


1882-Троїстий союз, 1907-Антанта

Плани союзних держав щодо загарбання українських земель:
Прагнення союзних держав:

Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "Корінний злам у Другій світовій війні. Завершальний етап Другої світової війни"

1) Перегляньте відео


2) Параграф 22-23 підручника Полянського
3) Заповніть тест-форму ТУТ

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Україна - член європейського та світового співтовариства"

1) Переглянути відеопрезентацію ТУТ
2) Прочитати сторінки 179-183 підручника Гісема
3) Дайте відповідь на питання нижче ТУТ
- Що заважає Україні стати повноправним членом Європейського Союзу та НАТО?
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 507231 

Тема уроку: "Глобальні проблеми сучасності"

1) Ознайомтесь з матеріалами сторінок 184-187 підручника Гісема
2) Виконайте тест ТУТ, код доступу: 800493
3) Дайте відповідь на питання нижче ТУТ
- Як Ви гадаєте, чому коронавірус Ковід-19 є глобальною проблемою сучасності?


Завдання учням за 28 квітня 2020 року

Історія України, 9 клас (2 уроки)
Узагальнення з теми 6: "Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації"

1) Прочитати параграф 44 підручника Турченка
2) Заповніть тест-форму ТУТ

Розділ 7: "Повсякденне життя та культура України в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст."
Тема уроку: "Розвиток освіти і науки"

1) Перегляньте відео:
2) Опрацюйте параграф 45 підручника Турченка
3) Випишіть дати с.334 і виділені імена діячів.
4) Заповніть тест-форму ТУТ

Історія України, 10 клас
Розділ 6 "Україна в роки Другої світової війни"
Тема уроку: "Початок Другої світової війни"

1) Переглянути відео:

2) Прочитати параграф 30 підручника Пометун
3) Виписати поняття радянізації і дати: Пакту про ненапад, початку ІІ світової війни, нападу СРСР на Польщу, входження Західної України до складу УРСР
3) Заповнити тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Просвітництво і промислова революція"

1) Переглянути відеоурок:
2) Прочитати параграф 22 підручника Гісема
3) Виписати поняття: Просвітницво, енциклопедисти, масони, класицизм, промислова революція.
4) Заповнити тест-форму ТУТ

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Спроби модернізації Османської імперії"

1) Прочитати параграф 21 підручника Полянського
2) Переглянути відеопрезентацію ТУТ
3) Випишіть дату і причини Младотурецької революції, поняття танзимат.
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 926527

Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "Утворення антигітлерівської коаліції. Окупаційний режим та рух опору"

1) Прочитайте параграф 21 (пункти 4-7) підручника Полянського
2) Перегляньие відео "Нацистський окупаційний режим":

Перегляньте відео "Рух опору":

3) Заповніть тест-форму ТУТ

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Міжнародні відносини та міжнародне право" (2 уроки)

1) Прочитайте сторінки 172-178 підручника Гісема
2) Перегляньте відео "Основи міжнародного гуманітарного права":


3) Виконайте завдання:
- Порівняйте структуру Ліги Націй та ООН. Завдяки чому ООН стала більш ефективною міжнародною організацією?
- * Виконайте завдання 11 сторінки 178: "На думку американського політолога Розенау, символічними суб'єктами міжнародних відносин є турист і терорист. Як ви розумієте цей вислів?"
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу: 836188  


Завдання учням за 21 квітня 2020 року

Історія України, 9 клас
Тема уроку: "Суспільно-економічне та суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 1901-1914 рр."

1) Презентація-конспект, виписати імена і дати.
2) Відео:
Соціально-економічний розвиток
Розвиток національно-визвольного руху
3) Параграф 41-42 підручника Турченка
4) Виконайте тест ТУТ код доступу: 146801


Історія України, 10 клас (2 уроки)
Тема уроків 40-41: "Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Січ. Августін Волошин"

1) Телеурок 1 ТУТ
2) Телеурок 2 ТУТ
3) Параграф 28 (пункт 2) підручника Пометун, виписати виділені дати, імена, назви.
4) Карта і фото
4) Виконайте тест ТУТ код доступу: 874559

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина ХVІІ - ХVІІІ ст.)"

1) Параграф 19 підручника Гісема , випишіть виділені поняття і дати.
2) Відео: Фільваркове господарство

Шляхетська демократія та інші відео до уроку
3)  Виконайте тест ТУТ код доступу: 874559



Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Сунь Ятсен. Сінхайська революція в Китаї"

1) Телеурок ТУТ
2) Параграф 20 підручника Полянського
Випишіть поняття: "опіумні війни", Тайпінське повстання, Іхетуанське ("боксерське") повстання, політика "відчинених дверей" в Китаї, три народні принципи, Синхайська революція.
Дайту відповіді на питання:
- Хто такі Сунь Ятсен і Юань Шікай?
- Наслідки Сінхайської революції.
3) Виконайте тест ТУТ код доступу: 798382 


Всесвітня історія, 10 клас
Розділ 7 "Друга світова війна"
Тема уроку: "Початок Другої світової війни"


1) Перегляньте відео Початок війни (1939-1941)

Бойові дії в 1941-1942

2) Параграф 20 і 21(пункти 1-3) підручника Полянського
3) Виписати причини війни, характер, періоди. Скласти хронологічну таблицю. Виписати поняття: операція "Вайс", бліцкриг, "дивна війна", "зимова війна", "лінія Маннергейма", "лінія Мажино", колабораціонізм, "битва за Англію", операція "Морський лев", "план Барбаросса", ленд-ліз, наказ № 227, Перл-Гарбор, "Лис пустелі".
4) Тест ТУТ код доступу 656588


Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Лобіювання інтересів та корупція"

1) Сторінки  152-155 підручника Гісема
2) Виконайте завдання 9 або 13 сторінки 155 (методи боротьби з корупцією або есе про них же)
3) Виконайте тест ТУТ

Громадянська освіта, 10 клас

Розділ 7 "Україна, Європа, світ"
Тема уроку: "Інтеграція та глобалізація"

1) Сторінки  160-171 підручника Гісема
2) Виконайте тест ТУТ код доступу: 963500
3) Оберіть одну з глобальних проблем сучасності і визначте шляхи або засоби розв'язання цієї проблеми.



Завдання учням за 14 квітня 2020 року

Історія України, 10 клас

Тема уроку: "Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія"

1) Телеурок ТУТ
2) Параграф 28 (пункт 1) підручника Пометун
Випишіть дату та наслідки повстання, лідерів та діяльність УНП.
Порівняйте розвиток українських земель та політику правлячіх кіл Польщі і Румунії щодо українства: що спільного, що відмінного? (Завд. 6 с. 189)
3) Виконайте тест ТУТ код доступу 746851

Історія України, 9 клас

Тема уроку: "Події російської революції 1905-1907 років в Україні. Діяльність українських парламентських громад у І і ІІ Державних думах. "Українське питання" в ІІІ і ІV Державних думах. Товариство українських поступовців"

1) Перегляньте відеоурок 1
2) Перегляньте відеоурок 2
3) Прочитайте параграф 39 підручника Турченка
Випишіть події революції та наслідки революції.
Лідера української парламентської громади, назви друкованих видань.
Дату і мету утворення ТУП.
4) Виконайте тест ТУТ код доступу 729809

Історія України, 9 клас
Тема уроку: "Наддніпрянська Україна в 1907-1914 роках"

1) Прочитайте параграф 40 підручника Турченка
2) Відео
Випишіть причини, зміст і наслідки Столипінської аграрної реформи.
Що таке хутір, відруб, Сірий Клин, Зелений Клин?
Що таке "справа Бейліса"?
* Чому Дмитра Донцова називають ідеологом українського націоналізму?
3) Виконайте тест ТУТ код доступу 679235

Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Внутрішня та зовнішня політика Петра І"

Презентація
Прочитайте 21 підручника Гісема
Складіть у зошиті таблицю "Реформи Петра І" (назва, зміст).
Виконайте тест ТУТ код доступу 155431

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Доба Мейдзі" в Японській імперії 1867-1912. Початок японської територіальної експансії"

1) Презентація
2) Відео
3) Параграф 19 підручника Полянського
Випишіть поняття: пробудження Азії, сьогунат Токугава, доба Мейдзі, дзайбацу.
Над якими територіями Японія встановила контроль до І світової війни?
4) Виконайте тест ТУТ код доступу 584359
5)Скласти сенкан до поняття Мейдзі

Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни"


1) Параграф 19 (пункти 4-6) підручника Полянського
Відео (з 5 хвилини)
Відео
2) В чому виявився крах політики умиротворення?
Чому не була створена антигітлерівська коаліція?
* Яким чином пакт Молотова-Ріббентропа сприяв наближенню війни?
3) Узагалюнюючий тест "Міжнародні відносини" ТУТ код доступу 392489

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Підприємництво"

1) Підручник Гісема сторінки 146-148
2) Виконайте тест код доступу 807897 ТУТ
Тест-онлайн "Який ти підприємець?"
Тест на визначення здатності до підприємництва офлайн
Відео про успіх родини Терещенків

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Ринок праці"

1) Сторінки 149-151 підручника Гісема
2) Виконайте тести коди доступу: 732004 або 444448 ТУТ
3) *Напишіть есе на тему: "Якою я бачу свою майбутню професію?"

Завдання учням за 7 квітня 2020 року

Історія України, 10 клас
Тема уроку: "Зрушення в національно-культурному житті. Ідеологізація національно-культурного життя радянської України. Освіта. Наука. Мистецькі спілки у 1920-1930-х роках. Митці Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. Кінематограф. Олександр Довженко"

1) За параграфом 26 складіть таблицю зі структурою: галузь, діяч, досягнення.
2) Відео:
Культура непу
Культура 30-х
Кінематограф 20-30-х
Олександр Довженко
3) Виконайте тест код доступу 143912

Історія України, 10 клас
Тема уроку: "Західноукраїнські землі в міжвоєнний період. Українські землі у складі Польщі. Українські політичні партії та організації"

1) Прочитайте параграф 27
2) Телеурок , випишіть поняття
3) Телеурок 2
Заповніть таблицю "Основні політичні сили в підконтрольних Польщі українських землях" зі структурою: назва, мета, методи боротьби.

Історія України, 9 клас
Тема уроку: "Політизація та радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій. Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі"

1) Прочитайте параграф 38 підручника Турченка
Відеоконспект ЗНО
Відеолекція
Складіть таблицю українських партій Наддніпрянщини у зошиті або у документі ворд і надішліть вчителю


Всесвітня історія, 8 клас
Тема уроку: "Московське царство. Іван ІV Грозний. Смутний час. Правління династії Романових"

1) Прочитайте параграф 20 підручника Гісема
Випишіть поняття, внутрішню і зовнішню політику Івана Грозного.
Складіть таблицю "Смутні часи в Московській державі" (завдання 12 стор. 167).
Фото виконаних завдань надішліть вчителю.
2) Презентація
3) Презентація ХА!
4) Відео
5) Виконайте простий тест код доступу 911180 АБО складний тест код доступу 843496
Тест можна пройти декілька разів

Всесвітня історія, 9 клас
Тема уроку: "Австро-Угорщина - дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах"

Випишіть дати, поняття "дуалістична монархія", "клаптикова імперія", "порохова діжка Європи", назви новоутворених держав
2) Параграф 18 підручника Полянського

Всесвітня історія, 10 клас
Тема уроку: "Політика умиротворення агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: "аншлюс" Австрії та Мюнхенська угода"

1) Відео до 6 хвилини
2) Параграф 18 (пункт 4) та 19 (пункти 1-3) підручника Полянського
Випишіть поняття: політика умиротворення, аншлюс, Судетська проблема, пакт, Мюнхенський пакт.
Складіть конспект за планом:
1. Причини політики умиротворення.
2. Основні положення і наслідки Мюнхенського пакту.
3. Результати і наслідки політики умиротворення.

Громадянська освіта, 10 клас
Тема уроку: "Економіка домогосподарства"

1) Відео:
Економіка домогосподарства
Стале домогосподарство
Як заощаджувати?
2) Прочитайте сторінки 142-145 підручника Гісема
Виконайте тест код доступу 367672

Громадянська освіта, 10 клас
Практичне заняття: "Родинний бюджет"

1) Конспект
2) Практична
3) Відео:
Як планувати сімейний бюджет?






Розклад телеуроків "Української школи онлайн"

В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів транслюватимуться для учнів 5-11 класів. Про це повідомляє прес-служба Міносвіти.
Заняття для усіх класів можна буде переглянути на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. Також, за кожним класом закріплено телеканал чи медіаресурс, який у будні транслюватиме уроки для тих дітей, які з різних причин не мають можливості переглянути їх в Інтернеті.
Уроки проходитимуть щодня, з понеділка по п’ятницю, до кінця карантину. Кожного дня вони починатимуться о 10:00.

На YouTube-каналі МОН в описі під кожним відео вчителі також залишатимуть домашні завдання на закріплення теми, які учні зможуть зробити, щоб краще опанувати матеріал.
Розклад занять за посиланням: http://osvita.ua/school/72586/
Посилання на канали на сайті Ерудит

Завдання учням за 24 березня 2020 року

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Ринкова економіка"

1) Прочитайте сторінки 134-141 підручника Гісема
2) Перегляньте відео:
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 487068


Тема уроку: "Економіка. Попит і пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. Держава і ринок"

1)Перегляньте відео:
Як працює економіка
Попит і пропозиція
Ринкова ціна
Податки 
2)Виконайте до 3 квітня тест ТУТ, код доступу 630786

Історія України, 9 клас

Урок узагальнення з теми 5: "Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст."

2)Виконайте до 3 квітня тест ТУТкод доступу 208826

Історія України, 9 клас

Тема уроку: "Соціально-економічний розвиток українських земель на початку ХХ століття: Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії "

1)Прочитати параграфи 35-36 підручника Турченка
3)Виконайте до 3 квітня тести ТУТ, код доступу 377022 та 354955

Історія України 10 клас

Тема уроку: "Громадсько-політичне життя. Формування культу особи Сталіна. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Великий терор. Розстріляне відродження. Ліквідація УАПЦ. Конституція УРСР 1937 року"

1) Параграф 24 підручника
2) Презентація:
Масові репресії+Конституція 1937
3) Відео:
Прихід до влади Сталіна
Великий терор
Розстріляне відродження 
4) Виконайте до 3 квітня тест ТУТ ,код доступу 418543

Всесвітня історія, 8 клас

Тема уроку: "Експансія (загарбання) Османської імперії. Сулейман Пишний. Кримське ханство"

2) Підручник параграф 18, виконати письмово завдання 8 сторінка 144
3)Відео:
4)Виконайте до 3 квітня тести ТУТкод доступу 687301 та 349371

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Великі реформи " в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905-1907 років. Столипінські реформи"


1) Перегляньте відео:
4) Параграф 17 підручника Полянського.
- Випишіть причини війни, причини поразки Росії і наслідки;
- причини, події і наслідки революції, 
- причини, зміст і наслідки столипінських реформ.

Всесвітня історія, 10 клас

Тема уроку: "Передумови Другої світової війни"

2)Законспектувати параграф 17  та 18 (пункти 1-3) за планом:
ПЛАН:
1.Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи. Загарбницька політика Німеччини.
2.Причини і наслідки ослаблення Франції і Англії.
3.Причини невдач Ліги Націй.

 Завдання учням за 17 березня 2020 року

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Соціальні цілі економіки"

2) Прочитайте сторінки 126-129 підручника
3) Виконайте завдання 11 сторінки 129: надрукуйте або напишіть есе на тему: "Для чого потрібна економіка?"
Сфотографуйте написане та надішліть фото (або надішліть документ ворд з есе) на email: natachansereda@gmail.com
4) АБО Створіть і надішліть проєкт: "Винаходи, що  змінити світ"

Громадянська освіта, 10 клас

Тема уроку: "Сталий розвиток"

1) Відео:
2) Прочитайте сторінки 130-133 підручника
3) Наведіть приклади відновлюваних та невідновлюваних ресурсів АБО створіть проєкт про те, як можна вирішити одну з проблем сталого розвитку. Приклади, пропозиції, презентації на email: natachansereda@gmail.com

Історія України, 9 клас

Тема уроку: "Радикальний рух у Галичині. Іван Франко. Утворення українських політичних партій. Нова ера. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні"

1) Прочитайте параграф 31.
3) Заповніть таблицю партій в зошиті або у вигляді документу ворд
надішліть фото або документ на електронну адресу: natachansereda@gmail.com
4) Виконайте  до 25 березня тест ТУТ, код доступу: 482775

Історія України 10 клас

Тема уроку: "Зміни в промисловості. Форсована індустріалізація. Хлібозаготівельні кризи. Створення ВПК. Згортання непу і перехід до директивної економіки"

1) Перегляньте відео
2) Прочитайте параграф 22.
3) Випишіть особливості форсованої індустріалізації, причини, мету, початок, засоби запровадження (п'ятирічки), шляхи інтенсифікації праці (стаханівський рух, соцзмагання), наслідки форсованої індустріалізації (пункти 2 і 3). З відео випишіть джерела фінансування форсованої індустріалізації.
4) Надішліть фото конспекту на електронну адресу: natachansereda@gmail.com

Історія України 10 клас

Тема уроку: "Зрушення в житті українського села. Розкуркулення і насильницька колективізація. Голодомор 1932-1933 років - геноцид Українського народу. Опір селянства. Примусові хлібозаготівлі. Масштаби та наслідки Голодомору"

3) Складіть конспект за запитаннями:- Причини, мета, суть, карально-репресивні заходи і наслідки суцільної колективізації.- Мета і наслідки створення МТС.- Причини, репресивні механізми (чорні дошки, закон про 5 колосків та інші) і наслідки Голодомору 1932-1933 років.
4) Надішліть фото конспекту на електронну адресу: natachansereda@gmail.com
5) Мультик "Голодний дух":

6) За бажанням перегляньте презентацію про Голодомор
7) Виконай те тест ТУТ, код доступу 513016


Всесвітня історія, 8 клас 

Урок узагальнення з теми: "Держави Західної Європи в 16-17 ст."

1) Виконайте тести ТУТ, коди доступу: 221769 або 665270
2) Складіть сенкан про Олівера Кромвера або Вільгельма І Оранського.
Як скласти сенкан ТУТ

Всесвітня історія, 9 клас

Тема уроку: "Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. "Справедливий курс" Теодора Рузвельта. "Нова демократія" Томаса Вудро Вільсона"

1) Перегляньте відео: 
Причини економічного піднесення США наприкінці ХІХ ст.
2) Прочитайте параграф 20.
3) Заповнити порівняльну таблицю 10 сторінки 160.
4) Надішліть фото конспекту на електронну адресу: natachansereda@gmail.com


Всесвітня історія, 10 клас

Урок узагальнення з теми: "Держави Азії та Латинської Америки" 

1) Повторіть зміст параграфів 15-16.
2) Перегляньте відео:
Латинська Америка 
Країни Близького Сходу
Японія
Китай та Індія 
Про Махатму Ганді 

3) Виконайте тести на платформі ТУТ , коди доступу: 431592 або 281642

Немає коментарів:

Дописати коментар