пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Завдання учням за 13 березня 2020 року (дистанційна освіта під час карантину)

Всесвітня історія

6-А клас і 6-Б клас

Урок з теми: "Грецька релігія та міфологія"

1) Прочитайте параграф 25 підручника Бандровського та параграф 37 підручника Щупака. Для тренування виконайте вправу 5 сторінки 145 ТУТ
2) Виконайте практичну № 8 параграфа 36 Бандровського: доберіть назви до малюнків стор. 177, доберіть назви та імена скульпторів до малюнків стор. 178. Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com (окрім Журавльова, Фисенко, Загайнової, Ружанської, Ковальової, Рябченко, Ковтун).
3) Заповніть тест-форму "Міфологія та релігія Давньої Греції" на блозі за посиланням: https://hisessnv.blogspot.com/p/6.html
4) Виконайте тест на платформі  НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join , код доступу: 940278
Термін виконання тесту до 21 березня.
5) Для допитливиї відео ТУТ

7-А клас

Урок з теми: "Держави Середземномор'я в Середні віки. Італійські торговельні республіки. Реконкіста. Утворення Іспанського королівства"

1) Опрацювати параграф 19. Виписати в зошит з всесвітньої історії або Вікіпедії поняття: дож, маври, мавританський стиль архітектури, Кордовський халіфат, Альгамбра, конкіста, Реконкіста, кортеси, інквізиція, чомпі, жирні пополани, худі пополани, гвельфи, гібеліни.
2) Визначити походження назви (етимологію) італійських міст: ВенеціяГенуяФлоренція, скориставшись Вікіпедією або іншими ресурсами.
3) Випишіть причини та наслідки Реконкісти.
4) Виконайте письмово завдання під синім щитом на сторінці 137.
5) Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com.
6) Відео для допитливих:
Італійські міста ТУТ і ТУТ

9-Б клас

Урок з теми: "Економічне піднесення США. "Справедливий курс" Теодора Рузвельта. "Нова демократія" Томаса Вудро Вільсона"

1) Перегляньте відео:
2) Опрацюйте параграф 16, випишіть зміст реформ Т. Рузвельта та В. Вільсона, виділені поняття, буде тест.
3) Здобувачам освіти з високим рівнем навченості: виписати причини економічного піднесення США, причини появи антитрестовського законодавства, причини та наслідки експансіонізму.
4)  Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com

11 клас

Урок з теми: "Утворення Індійської республіки та Пакистану. Індія на зламі ХХ - ХХІ ст."

1) Опрацюйте параграф 22 підручника Щупака.
2) Виконайте тест  (стосується всіх) на платформі  НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join , код доступу: 767476
Термін виконання тесту до 21 березня.

3) Перегляньте відео:

Громадянська освіта

10 клас

Урок  теми: "Соціальні цілі економіки"

1) Перегляньте відеоурок
2) Прочитайте сторінки 126-129 підручника
3) Виконайте завдання 11 сторінки 129: надрукуйте або напишіть есе на тему: "Для чого потрібна економіка?"
Сфотографуйте написане та надішліть фото (або надішліть документ ворд з есе) на email: natachansereda@gmail.com
4) АБО Створіть і надішліть проєкт: "Винаходи, що  змінити світ"

Немає коментарів:

Дописати коментар