пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Завдання учням за 24 квітня 2020 року

Всесвітня історія

6-А клас

Тема уроку: "Римська імперія. Октавіан Август"

1) Телеурок сьогодні об 11:15
2) Відео
3) Параграф 48 підручника Щупака
Виписати поняття: принцепс, принципат, преторіанці, прокуратори.
Запишіть 2 речення: 1. Другий тріумвірат (43 - 27 р. до н.е.) - союз трьох полководців: Марк Антоній, Марк Емілій Лепід, Гай Юлій Цезар Октавіан.
2. Октавіан Август - перший імператор Римської імперії (27 р. до н.е. - 14 р. н.е.).
* Виконайте завдання ІІІ.3 сторінки 183 підручника: запропонуйте завдання для кросворду.

Вправа для перевірки знань ТУТ
Виконайте один з тестів ТУТ, код доступу: 246989 або 912603

7-А клас

Урок узагальнення з теми "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя"

1) Матеріал з параграфів 20-24 підручника Пометун

2) Виконайте пару тестів ТУТ, коди доступу 763153, або 119017, або 895204, або 196139
3) Романський і готичний стилі ТУТ


9-Б клас

Тема уроку: "Спроби модернізації Османської імперії"

2) Параграф 21 та с. 179-185 підручника Полянського
Випишіть дату і причини Младотурецької революції, поняття танзимат.


3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 770626

11 клас

Тема уроку: "Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-Українська війна"

1) Перегляньте телеурок ТУТ
2) Прочитайте параграф 30  (пункти 1-4) підручника Щупака
3) Виконайте завдання:
- Які загрози спричиняє міжнародний тероризм? Запропонуйте заходи, які, на Вашу думку, допомогли б світовому співтовариству ефективно запобігати міжнародному тероризму.
- Чому, на Вашу думку, Україна не отримала дієвої допомоги від міжнародного співтовариства у 2014 році?
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 898175
5) Перегляньте відео:
Чому ніхто не зупинив зелених чоловічків?
Російська військова агресія проти України

Громадянська освіта

10 клас
Тема уроку: "Україна - член європейського та світового співтовариства"

1) Переглянути відеопрезентацію ТУТ
2) Переглянути сторінку сайту ЗНОклуб
3) Прочитати сторінки 179-183 підручника Гісема
4) Виконайте завдання 7 с. 183, давши відповідь на питання:
- Що заважає Україні стати повноправним членом Європейського Союзу та НАТО?
5) Виконайте тест ТУТ, код доступу 518509

Для допитливих: Україна в Європі і світі (все про ЄС) ТУТ

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити